Vi sponsorerer
Bork Festival

// Udgivet: 24-04-2024
Som Marketingskoordinator vil du være en del af et lille team, som udvikler og udfører Bork Festivals markedsføringsopgaver – både digitalt og offline.
Er du struktureret og god til at sikre, at alle enderne mødes? Erfaring er ikke et must, men du skal have lysten til at lære nyt.
Som Marketingskoordinator vil du være en del af et lille team, som udvikler og udfører Bork Festivals markedsføringsopgaver – både digitalt og offline.
Arbejdsopgaver
Udvikling og eksekvering af ekstern og intern kommunikation
Vi forventer, at du er god til at kommunikere og formidle et budskab let og forståeligt.
Vi har rigtig mange arbejdsopgaver og mulighederne er mange. Vi vil kigge på dine ønsker til jobbet og se efter hvad du enten har mest interesse i, eller hvor du gerne vil styrke dine kompetencer inden for markedsføring, inden du senere skal søge et job i marketingbranchen eller lign.
Arbejdspladsen kan være fra privatadressen, og der er ikke tale om mange timer om ugen, så mulighederne er mange.
Vi tilbyder
Der er tale om frivilligt arbejde med gode udviklingsmuligheder.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bork Festivals marketingsansvarlige, Arne Enggaard på 26 25 06 89.
Ellers send os din korte ansøgning hurtigst muligt til ae@borkfestival.dk
________________________________________________________________________________
Om Bork Festival
Bork Festival har årligt 7.000 gæster dagligt, over 1200 frivillige, 50 koncerter på 4 dage og 3 store musiktelte. Det hele er bygget op på 100 % frivillighed.
I 1979 kørte karrusellerne de første omgange ved den byfest som senere udviklede sig til Bork Havnefestival og nu senest til Bork Festival.